مصاحبه آرشیو خبر ها
عاشق لوگوی جدید باشگاه هستم، می خواهیم داخل و خارج از زمین فوتبال اول باشیم

عاشق لوگوی جدید باشگاه هستم، می خواهیم داخل و خارج از زمین فوتبال اول باشیم

پاول ندود ادعاهای مبنی بر اینکه شکست در مقابل فیورنتینا پیش بینی شده بوده است را مردود شمرد و اضافه کرد یوونتوس همواره برای کسب اسکودتو خواهد جنگید.

 

ندود افسانه ای نایب رییس باشگاه نیز از عشق و علاقه ی خود را به لوگوی جدید و بحث برانگیز باشگاه ابراز کرد.

 

ندود در مصاحبه ی با کانال تلویزیونی باشگاه در موزه علم و فناوری شهر میلان گفت:

 

در آن بازی هیچ کس خوب کار نکرد، اما نباید این شکست را به یک نمایشنامه ی درام تبدیل کنیم. ما در حال حاضر در مسیر درستی هستیم، در صدر جدول قرار داریم و در حال مبارزه برای کسب اسکودتو جلو می رویم. روزنامه ها از این موضوع که این شکست قابل پیش بینی بود می نویسند، اما این گونه نیست. ما به خوبی می دانیم که هر دیدار به منزله ی یک نبرد است. یکشنبه دوباره به این نبرد بازمی گردیم و امیدواریم در مقابل لاتزیو برنده میدان باشیم. باور کردن این مساله که یوونتوس در دو دیدار متوالی شکست بخورد دشوار است.

 

سیل عظیمی از نظرات متفاوت در شبکه های اجتماعی در مورد لوگوی جدید باشگاه به راه افتاده است و بسیاری از این فرصت استفاده کرده تا لوگوی جدید را به سخره بگیرند.

 

من عاشق این لوگو هستم، از همان ابتدا دوستش داشتم و امیدوارم دیگران نیز آن را دوست داشته باشند. ما می خواهیم هم در داخل و هم در خارج از زمین فوتبال اول باشیم. نمایش کارهای زیادی که می توانند با این لوگو انجام شوند را مشاهده کردیم. من فکر می کنم این یک نمونه بزرگ است، یک سرآغاز به سوی جهانی دیگر. از نماد جدید باشگاه راضی هستم و فکر می کنم ابتکاری باشد. این نماد به انسان تازگی می بخشد و اشتیاق زیاد برای حرکت رو به جلو در جهان دیجیتال و اجتماعی را نشان می دهد. فکر می کنم این واقعا یک پیشرفت خارق العاده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: